חנות הציוד לדגי נוי

כל מה שצריך לאקווריום ולבריכה


בקיץ 2002 פתחה חוות דג הזהב את שעריה בפני לקוחות פרטיים, והקימה בתחומה את חנות הציוד לדגי נוי, לממכר אקווריומים וציוד נלווה. החנות, מהגדולות בישראל, מציגה סטנדרטים בינלאומיים של אפשרויות ציוד ומוצרים נלווים, וכמובן, מגוון עצום של אקווריומים בכל גודל אפשרי, סטנדרטיים או על פי הזמנת הלקוח, תוצרת הארץ וכן תוצרת חוץ.  

צוות חנות הציוד לדגי נוי מיומן עוסק בתכנון, הקמה והתקנה של אקווריום ובריכות על פי דרישות הלקוחות. המגוון העצום של ציוד לאקווריומים ובריכות נוי, מאפשר לנו להציע לכם מוצרים רבים, החל ממותגים יוקרתיים וכלה במוצרים חסכוניים וכלכליים יותר.


ציוד לאקווריום ולבריכה ליצירת קשר

זקוקים לייעוץ? מחפשים פילטר או ציוד? הקמה או התקנה של אקווריום חדש? שירותי תחזוקה לאקווריום קיים? אנחנו כאן בשבילכם. צרו עמנו קשר עכשיו ואל תשכחו להשאיר מספר טלפון, כדי שנחזור אליכם בהקדם.

 

    המומחיות שלנו עומדת לרשותכם


    אצלנו בחנות החלומות מתגשמים


    בחנות ניתן להתפעל מתצוגה מרהיבה של אקווריומים פעילים מכל סוג אשר ניתנים להתקנה ע"י החווה, כגון: ציקלידים, צמחייה חיה, מים מלוחים, אקווריום תמונה, אקווריום שולחן סלוני וכדומה.

    את החנות מאייש צוות מקצועי אשר נותן מענה לכל שאלה או בעיה אצל הלקוח, ומעמיד לרשותו ייעוץ והכוונה בזמן הקנייה ולאחריה. צוות החנות ישמח לעמוד לשירותכם בין השעות 18:00 – 8:00 בימי א-ה. בימי שישי וערבי חג, עד שעות הצהריים.


    ציוד לאקווריום ולבריכה

    המגוון הגדול והמקצועי בישראל מחכה לכם אצלנו בחווה, כולל פילטרים ומשאבות, מזונות ותוספים, מנורות, דקורציה, צמחים חיים, חצץ ומצעי שתילה לצמחייה, מפלים, מזרקות ועוד

    מכירה ללקוחות פרטיים

    חובבי דגים? בואו לבקר אותנו בחווה ולבחור לעצמכם את הדגים האהובים עליכם ביותר, מתוך מבחר של מאות זנים. אל תשכחו לבקר בחנות הציוד שלנו כדי להשלים את החוויה.

    שירות וייעוץ מקצועי

    הצוות המקצועי והוותיק שלנו עומד לרשותכם בשעות הפעילות של החווה, עם מענה והתאמת הציוד המושלם עבורכם. זקוקים לעזרה? אנחנו כאן בשבילכם!

    התקנה ותחזוקה

    בדרך לעוד לקוח מרוצה. תוכלו להזמין את אנשי המקצוע שלנו אליכם הביתה, להתקנה, תחזוקה שוטפת או העברת אקווריום גדול ממקום למקום. צרו עמנו קשר ונשמח לעזור.
    • ציוד ודקורציה למכירה בחנות
    • אקווריומים למכירה בחנות הציוד
    • אקווריומים למכירה בחנות הציוד
    • אקווריומים למכירה בחנות הציוד
    • חנות הציוד לדגי נוי - תמונה של פסל במרכז החנות מוקף בריכה קטנה
    • אקווריומים למכירה בחנות הציוד