דגים באקווריום מתחת לקשת מעצי סחף
אקווריום מחיצה דו צידי
אוגוסט 4, 2023
סצנה מתוך האקווריום - אלמוגים מלאכותיים ודגים
אקווריום 2 מטר לציקלידים אפריקניים
אוגוסט 4, 2023

אקווריום בר – בתהליך איכלוס

את האקווריום הזה עיצבנו לפי מפרט מדוייק של הלקוח, אשר ביקש אקווריום מוקפד, דקורטיבי ושימושי, הן כפריט עיצוב יפייפה לבית והן כשולחן בר, צר וארוך, הצמוד לדופן הקדמית של המיכל. לאחר תהליך העיצוב וההקמה, הלקוח צרף כיסאות קלאסיים והתחלנו את תהליך האיקלום והאיכלוס של דגים באקווריום.

מידע נגיש על הסרטון המצורף

בסרטון המצורף מוצג אקווריום בר, שני כיסאות מונחים לפניו ובצמוד לאקווריום יש שולחן צר שמאפשר להניח עליו משקאות או צלחות. המצלמה עוברת ומתקרבת אל האקווריום עצמו ומתמקדת באוכלוסיית הדגים, בדקורציה ובתאורה. בסוף הסרטון מדליקים את תאורת החדר כדי להציג את האופן שבו האקווריום משתלב בחדר שמסביבו.

השאיפה של הלקוח הייתה לייצר אקווריום שיהיה שימושי גם כאובייקט נוי וגם כשולחן בר, להניח עליו משקאות ולשבת בנחת כדי להתפעל מהאקווריום היפה. תאורה כחולה דרמטית הופכת אותו למוקד העניין והצוות של חוות דג הזהב בנה אותו בדיוק כדי שיתאים לקיר הריק מאחור. אנו עובדים עם טובי הנגרים ואנשי המקצוע, כדי לספק את האקווריום הטוב והיפה ביותר ולאחר מכן, מייעצים ומספקים דגי נוי, ציוד, דקורציות מתאימות ועוד.

האקווריום הגדול, בנפח 700 ליטר, עוצב עם סלעים וגזעי עץ שקועים אשר מדמים את נהר האמזונאס. האוכלוסייה כוללת ציקלידים אמריקאיים ואפריקניים, דגי להקה גדולים ודגים אגרסיביים למחצה. הציוד המתפעל אקווריום זה כולל בין היתר שני פילטרים חיצוניים (2700 ל"ש), פילטר UV שיבטיח את צלילות המים, משאבות אוויר שקטות במיוחד ושילוב תאורת T5 ו LED.

מצא חן בעיניכם? רוצים אקווריום פונקציונלי שיפריד בין חדרים? תוספת צבעונית ומאירת עיניים לחדר ההמתנה שלכם? אנחנו כאן בשבילכם! השאירו פרטים ואל תשכחו להשאיר גם מספר טלפון, כדי שנוכל לחזור אליכם בהקדם!

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן