אקווריום בהזמנה מיוחדת
אוגוסט 15, 2023
אקווריום דו צידי - מבט מתוך האקווריום לעבר הצד השני - חדר האוכל בחברת ההייטק
אקווריום בחברת היי טק
אוגוסט 15, 2023

אקווריום צמחייה טבעי – 180 ליטר

תמיד חלמתם על פינת חמד ירוקה בבית? מדמיינים לכם דגי להקות קטנים ומרהיבים השוחים בינות לצמחייה תת מימית עבותה? אקווריום צמחיה טבעי הוא חלום בהתגשמותו לחובבי פינות החמד השקטות והרגועות הללו.

אקווריום צמחייה טבעי הוא סיפור של איזון בין אלמנטים שונים הלוקחים כולם חלק בבניית המערכת. צמחייה חיה דורשת תאורה, דישון ופחמן דו חמצני. כל אחד מן הגורמים הללו, כאשר הוא מגיע בכמות הנכונה, מאפשר לצמחים לבצע פוטוסינתזה ולגדול. כפועל יוצא מכך, הצמחים יתפקדו גם כפילטר טבעי באקווריום (ויסלקו חלק מן החומרים הרעילים שמופרשים ע"י הדגים) וגם כגורם "מחמצן" – שהרי כתוצאה מתהליך הפוטוסינתזה, פולטים הצמחים חמצן טהור לאטמוספירה.

המתקינים המיומנים בחוות דג הזהב מתמודדים עם דרישות הלקוח ומשתדלים "לעבוד עם הראש" שלכם. באקווריום שלפנינו, סיפקו בעלי האקווריום המאושרים שולחן משלהם לצורך העניין, אשר תואם את העיצוב הכללי בסלון.

האקווריום שהוזמן, מסוג Juwel נבחר בקפידה תוך התייעצות עם אנשי המקצוע על מנת להתאים לפינה בסלון, אותה הוא נבחר לאכלס.

כמו כן, הושם דגש על עיצוב האקווריום כך, שניתן יהיה להתבונן בו מן הדופן הקדמית וכן מן הדופן הצדדית: הפילטר מוקם והוסתר בפינה הרחוקה ואלמנטים ויזואליים סודרו כך שימרכזו את עינו של הצופה בעיקר: הצמחייה והדגים.

הצמחייה הטבעית שנבחרה לצורך השתילה בפרוייקט, נבחרה במיוחד על פי צרכי הלקוח: נבחרו צמחים חזקים, יפים ועמידים אשר אינם דורשים טיפול רב אבל בתמורה, מפגינים גדילה מהירה ועשירה.

"חוות דג הזהב" משווקת צמחי מים מן המשתלות הגדולות בארץ וניתן למצוא בה דרך קבע מגוון רחב של צמחי מים וגדה, לאקווריומים ולבריכות נוי.

גם תהליך השתילה והעיצוב נעשה תוך מתן דגש והקפדה על מגוון אלמנטים סותרים: צרכי הדגים, דרישות הצמחיה (קרבה לתאורה? לזרמים?) והחשוב מכל – דרישותיו של הלקוח. אנו לוקחים את החלק הויזואלי מאד ברצינות ומשתדלים שכל אקווריום יקבל את היחודיות שלו, אם בעיצוב שונה, אם בבחירה מעט שונה של דגים, תוך הקפדה על איכות מקסימלית.

רוצים גם? חולמים על גינה תת מימית משלכם, עם דיסקוסים, ניאונים והמון צבע ואור? אנחנו כאן בשבילכם! לייעוץ, התקנה, מכירת צמחייה ודגים מתאימים, עיצוב ועוד, צרו עמנו קשר עכשיו ואל תשכחו להשאיר מספר טלפון, כדי שנחזור אליכם בהקדם.

    פרוייקטים נוספים

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן