סצנה מתוך האקווריום - צמחיה וסלעים עם להקה קטנה של ברבוס סומטרה
אקווריום 2 מטר – דגי להקה
אוגוסט 9, 2023
אקווריום שולחן קפה
אקווריום שולחן קפה
אוגוסט 9, 2023

אקווריום 2 מטר - צמחיה ודגי להקה

האקווריום הענק הזה, בגודל של 2 מטרים, תוכנן מלכתחילה כדי להפוך לגן עד תת מימי של צמחים חיים, דיסקוסים ודגי להקה. אקווריום צמחיה ודגי להקה, בייחוד בסדר גודל כזה, הוא הגשמת החלום של כל חובב.

תאורה מספקת? יש.

פילטר גדול, עם חלוקת זרם איכותית שתניע את כל המים מבלי לסחרר את הדגים והצמחים? יש.

אקווריום גדול ורחב מספיק כדי להתפרע עם העיצוב ועם כמויות הדגים? יש.

פחמן דו חמצני לגידול הצמחיה? יש.

האקווריום המדהים הזה ישאיר את האורחים שלכם עם פה פעור. יש בו כל מה שאפשר לחלום עליו באקווריום צמחיה אמיתי. עם דשן ומצע גדילה, גזעים טבועים שמוסיפים מעט חומציות למים ועליהם אצות ג'אווה ירוקות, צמחים מכל הסוגים ומים קריסטליים. הצמחים פוזרו בגושי צמיחה, מסביב לגזעים טבועים וסלע אינרטי (שלא משפיע על תנאי המים) והחלק העליון של האקווריום, הושאר פתוח בכוונה תחילה, כדי לאפשר לדגי הקשת המהירים מרחב שחייה גדול ומרווח.

האקווריום מגיע עם סטנד חזק ואיכותי, שבו ארבעה חללים גדולים. ניתן להכניס את הפילטר ואת מערכת הפחמן הדו חמצני לאחד מהם ובשאר, לאכסן את כל הציוד הנוסף הקשור לאקווריום (רשתות, מזונות, תוספים וכו').

 

מידע נגיש על הסרטון המצורף

בסרטון המצורף מוצג אקווריום 2 מטר עם צמחיה חיה ודגי להקה. באקווריום שלושה מוקדי עניין עיקריים. בצדדים – גזעי עץ טבועים. במרכז – סלע גדול מאבן אינרטית שאינה משפיעה על המים. בקדמת האקווריום נשתלו צמחים נמוכים ומאחור – צמחייה שתגדל ותמסגר את האקווריום. על הגזעים נשתלו ג'אווה מוס (אצות ירוקות זרחניות). באקווריום שוחה להקה של דגי קשת. בצד הימני של האקווריום יש מעין מדף מוגבה מחופה באבנים משתלבות עם מגוון צמחים אדומים בולטים. למידע נגיש לטובת אנשים עם מגבלות, אנא צרו עמנו קשר בחווה ונשמח לספק לכם אותו!

אהבתם? רוצים את האקווריום הזה אצלכם בבית? השאירו פרטים עכשיו וצוות החווה יחזור אליכם בהקדם עם כל המידע!

    פרוייקטים נוספים

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן